Не ме питай…
откъде знам,
че си ме преценил

погрешно.

С. П.

Измервате бедността с материалното,
а бедността е отсъствие на Духовното.

С. П.

Оценявате по-материалното,
а се чудите защо сте далеч от Духовното.

С. П.

Не се опитвайте да ме сричате безуспешно.

С. П.

Думите ти са неточни попадения
на онова, което не можеш да изречеш.

С. П.

Наложи се
да пия кафе –
без теб…
Липсваш ми.

С. П.

Целувките по кожата ми
не са спомен,
а очакване.

С. П.

Любовта е бойно поле
на което се сражаваме…
не с другия,
а със себе си.

С. П.

Силни сме,
когато се влюбваме,
и слаби
на раздяла.

С. П.

Събуди ме –
не за да продължим,
а за да започнем отначало.

С. П.

Прочиташ ли ме,
как се разсъбличам и
как без думи
във Душата ще остана.

С. П.

Многоточие…
разстоянието между две целувки.

С. П.

Пасивно тютюнопушене

Вкусът от цигари в устата ми,
въпреки, че не пуша.

С. П.

Не ползвам парфюм,
за да мога да усетя твоят
върху кожата си.

С. П.

Любовта е
не-планувано случване
между две души.

С. П.

20464885_10209856060543613_1913142507_o

