Няма никакво значение
дали съм добра,
или дали съм лоша…
защото и това е според вашето разбиране
за добро и зло.

С. П.

Самотата не е бреме,
а кръст на който сме пригвоздени
за да кървим.

С. П.

Защо вали в нагорещеният следобед?
Страст, която се топи –
безутешно.

С. П.

Не ме питай
дали мисля за теб.
Всичко се ражда от мисъл.

С. П.

Уморена съм,
не от другите,
а от себе си –
понеже се залъгвам с неосъществимото.

С. П.

Душата копнее за Любов,
но Любовта не е копнеж.

С. П.

Какво значение има,
ако си ме разбрал погрешно?
Любовта не се храни от нечии очаквания.

С. П.

Емоциите убиват,
но колко ни коства
твърдостта на безпристрастието.

С. П.

Ако ме срещнеш –
ще дойда.
Не за да си говорим,
а за да помълчим
заедно.

С. П.

Пиша за изживяното,
което понякога е неизживян копнеж.

С. П.

Каза ми, че –
ще ме сънуваш.
Когато, и ако се случи –
ще се събудя в теб.

С. П.

Често се питам:
– Дали си струва да се жертваме в любовта?!

Ами ако се окаже невъзможна?

С. П.

20446311_10209856060863621_2078648246_o

