Деспот съм, да –
макар да се вълнувам,
и не понасям глупостта,
че свивам ядно във юмручета сърдито
лъжите ви, нападките…

Честта, какво е тя?

Май по-добре да се бунтувам.

Соня
8 април, 2014

***

Разбор на думи?
– Но това е невъзможно.
На своите правете,
вече знам, че превод нужен е,
когато ядно ви тревожи
човека със нестихващ плам.

***

Субсидия

Ще вляза в политиката веднага,
че спешно се нуждая от субсидия,
ще взема да извикам Трайчо, Кирчо,
и цялата рода, че и фамилия.
Ще усвоявам спешно еврофондове,
че вила вдигнал съм в Щвейцария,
а тясна ми е нашата България,
и не остана за разграбване, за крадене,
но пък субсидиите бол навреме идват

щом господарите от Запада

пристигнат.

***

По политически причини се блокираме,
но аз съм безпартийна и ви питам,
коя е майка ви и кой баща ви,
та толкова сте се оплели в чувства,
които хранят ваште господари,
но само с бюлетина вам присъща.

***

Не ме пращайте във вашата реалност,
смрадлива е и пълна със лайна,
пригласяте фалшиво, а на живо
робувате на чужди правила.

***

И си заврете статуквото,
плюя и на него – да.
Черно ми е пред очите,
бясна съм от беззаконие,
псувам ви, задето с глупост,
ни превръщате в пародия.

***

Партийната обремененост е непоправимо зло. Истината изисква безпристрастност и като такава, тя не се защитава от нито една Партия, повтарям от нито една.

Дисидент

Партията не ми е майка
нито мой баща,
аз не храня опоненти
усвояващи дивиденти,
в коалиция при това.

***

Електорат

Всеки вот предначертан е,
храни висшето съсловие,
а със всяко голословене
послушните овчици се
превръщат в електорални мушици.

Доверието към политиците, защото има, съществува все още такова доверие като партийна обремененост и принадлежност е вид съгласие. Всяко съгласие е един вид съучастие в това престъпление, безродие и национално предателство. То е посегателство върху душите и сърцата отстояващи истината, честността и морала.

Робството е узаконена величина.

Соня
5 април, 2014

