Един спасител ни зове край синята лагуна,
но триста дяволи разпъват ни и в тоя час,
и ако можеш да ме гледаш влюбено –
то влюбената ще съм аз.

***
Още три часа и ще съм си у дома,
а там любовта ще ме чака гола и вярна,
ще я положа на леглото и начаса
ще и докажа колко е невярна.

***
Ако чакаш някой друг ще мухлясаш от скука,
но в скуката се раждат чудеса,
и ако чуеш посред лято дъжд в капчука
то значи се отцежда самота.

***
Не ни остава време за любов,
а времето ужасно ни тревожи,
все тичаме напред-назад,
а лош оказва се късметът ни безбожен.

***
Казват, че любовта е безсрамна,
но защо тогава влюбеният се тревожи
и се черви от свян пред своята любима?!

***
Има виновни за музата ми,
но най-виновна е любовта.
Тъкмо се откажеш от нея
и те понася на своите крила.

***
Отдавна не очаквам нищо,
двусмисленото пак е междуметие,
а искаме си прошка недвусмислено,
когато падаме от върховете.

***
Няма по страшно от егото,
пред него дори глупостта е наивна,
но затова не е виновна лудостта,
а гордостта която го издига.

***
Повярвай ми жегата е виновна,
чудеса не се случват изведнъж,
и ако завали от небето,
то ще е августовски дъжд.

***
Никога не е късно да учиш,
и без това в школото на живота
не те приемат научен –
но те изпращат подготвен.

***
Предполага се,
че за да можеш да пишеш
първо са те научили да четеш.
Но за да вярваш не са нужни усилия
само Бог и копнеж.

***
Останалото между нас е междуредие
но само параграфът го променя,
и ако слеем редовете
то ще напишем и поема.

***
Когато тръгвам си с болка
и падат в мен стени,
ще се разкая публично
пред твоето невярно: Остани!

***
За любовта няма свидетели,
както и за Доброто няма палачи,
а от висините ни махат единствено Боговете,
загърнати в своите мантии.

***

„Пусни си Not enough time на INXS, това върви по рок радио…“
Marina MN

Пусни си Not enough time,
това върви по едно рок радио
и вместо да изпадаш в шок,
покани Дявола да ти прави компания.

***
Обмисляла съм дълго как ме любиш,
но то се случва изведнъж,
и падам покосена
като трева след дъжд.

***
Имам си една фантазия,
ако ви я разкажа ще я убия,
и след това дори и с евтаназия
смъртта й ще е сладка, но излишна.

***
Съпруг дори не е необходим,
когато красотата се разхожда,
пред смаяните погледи –
готова да изкуси дори и Дявола.

***
Не искай за себе си нищо,
то идва само без да пита
понякога идва неканено,
а друг път приижда със свита.

***
Казват, че за да си широко скроен
ти е нужен шивач,
но имайте търпение,
нищо не става без крояч.

***
Труден за рисуване е дори лесния,
а Тодор е невинен от безчестия,
та се чудя молив да взема или
боя преди да го оневиня.

***
Питат ме: Откъде идвала музата…
Вероятно я пращат Боговете,
тъй божествено е понякога
да те събудят с цвете.

***
Когато в леглото ви лежал е мъж,
то сякаш се разтварят небесата
и слизат ангелите сред море от ръж,
за да им паднете в краката.

***
Трудно ми е да бъда девствена
и Господ поставя условия,
което е и естествено
за да нямам главоболия.

***
Отиде ми целомъдрието,
понеже мнозина ме пожелаха,
а похотта е срамно чувство
и води в грях горката.

***
Ако мислите идваха от Дявола,
а молитвите чрез Бог от Сърцето,
то щяхме да бъдем създания
кръжащи между Рая и Ада навеки.

***
Как ли щяха да се раждат другите Деви?!
Само Бог би отговорил на този въпрос,
в моя власт дори не е сивото ежедневие,
което ни трови злободневно с молитви
и увещава блудните с голи обещания,
естествено като заслуга на нашите деяния.

***
Дори съдбата ми обръща гръб,
но аз не цялата съм в скръб,
понеже вечерта отрежда за влюбения и одежда,
докато падне мрак от висините,
където хвърлят зарове Светците.

***
Имам едно единствено прегрешение
и то е, че не мога да устоя
на никой мъж бил той мургав и брадат,
ако ми се появи в халат.

***
Казват, че всичко е въпрос на трактовка,
но това е невярно –
понеже под нечия диктовка,
дори и грешните се каят.

***
Да не си правим илюзии,
хубавите ябълки свинете ги ядат,
яд ме е, че от толкова вълнения
ставаме единствено за нечие угоение.

Да ви кажа под секрет и аз се нервирах,
и нали съм поет си представих под угоение
единствено едно пошло сексуално влечение
и изпаднах в потрес,
а любовта закриваше очите си и свойте телеса,
докато блудните я обладаваха насила.

***
Преди да се събудят мъртвите
от вечният си сън
бих искала да те целуна
с последния камбанен звън.

***
Заспиваш в леглото си,
а моето пустее
и сякаш идваш да ме вземеш
в своите обятия – тъй мисля си,
а от прозореца зад мене
изгрява самотата ми като разпятие.

***
Ш-т-т да не чуе Дявола, че навсякъде има уши,
отиде ни таланта тогава…

Вярвам ти, обаче след полунощ
се надига с неимоверна мощ,
та слабите духом да плени,
чрез техните помисли зли.

Соня
10 август, 2013

